תביעת פיצוי תאונות דרכים

בעשור האחרון, התרחשו כ-77,000 תאונות מדי שנה בהן היו נפגעים. תאונת דרכים עשויה להיות אירוע בעל מורכבויות רבות למעורבים בה בפן הפיזי והנפשי כאחד ולגרום לנזק רב לרכוש. כתוצאה מתאונה אנו עשויים לשאת בעלויות רבות בשל אשפוזים, ציוד וטיפולים רפואיים, אובדן כושר השתכרות, נכות וחופשות מחלה ארוכות ואף לעמוד מול הגרוע מכל – מקרי מוות במשפחה, חלילה. בעוד שעל נזקי הרכב אנו יודעים לרוב כיצד להפעיל את הביטוח ולמצות את זכויותינו, כשהדבר מגיע אל פגיעות בגוף ובנפש, הבלבול ששורה עשוי להיות גדול מאוד. אין כל פלא על כך. מדובר באירוע טראומטי שדורש התאוששות. עם זאת, ברגע האמת חשוב מאוד שנפעל באופן מידי כדי להבטיח שנמצאה זכויותינו בתביעת פיצוי תאונת דרכים.

החוק עומד לצידך בתביעת פיצוי תאונות דרכים

החוק הישראלי מגן על נפגעי תאונות הדרכים ומעגן את זכויותיו בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה – 1975. החוק קובע כי כל אדם המעורב בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצויים שגובהם ייקבע על פי המקרה גופא והשלכותיו וכל זאת ללא קשר למידת אשמתו בתאונה. כלומר, כל המעורבים בתאונה זכאים לפיצוי וביטוח החובה מכסה אפילו נפגעים שאינם יודעים את זהות הפוגע, כמו למשל בתאונת פגע וברח. פיצויים אלו עשויים להיות בעלי ערך רב לנפגעים אשר זקוקים לקרקע רכה להתאושש בה בנחת מבלי להתרסק כלכלית ולחזור במהרה ובבטחה אל השגרה.

עו"ד אריה שילאנסקי עומד לרשותך בכל עת

בתוך כל התהליך המטלטל והמורכב הזה, חשוב שיעמוד לצידך גורם מקצועי מנוסה ומוכשר אשר ילווה אותך בהליך תביעת פיצוי תאונות דרכים ויסייע לך למצות את כל זכויותיך על הצד הטוב ביותר, ללא סיבוכים מיותרים ובמהירות. 10 שנות ניסיון והיכרות עם מגוון רחב של תיקים בתחום נזקי הגוף, מאפשרות לי להגיע עם גוף ידע רחב ולהתאים את השירות במדויק לצרכיך. אצלי יש לך טיפול מסור ואישי ללא גורמים מתווכים. המשרד מופעל על ידי ללא מתמחים או שירותי מזכירות וניתן לפנות אלי לייעוץ או לאוזן קשבת בכל עת. לפרטים נוספים וליצירת קשר, ניתן לפנות אלי באתר או בטלפון.

השאר את פרטיך כדי לבדוק את המקרה שלך באופן ראשוני
ללא תשלום ותוך שמירה על פרטיותך