אנו רואים את אנשי הצוות הרפואי כשליחים נאמנים המופקדים על בריאותנו ומקבלים את סמכותם באופן מוחלט. לכן, קשה לנו לרוב להעלות על הדעת כי ייתכן שאלו אשר אמונים על שלמות גופנו עשויים להתרשל בתפקידם או להתנהל בחוסר שקיפות. עם זאת, למרבה הצער מתרחשים במקרים רבים מעשים ומחדלים אשר תוצאותיהם הרות אסון. במידה ויוכח כי הנזק לא היה מתרחש אלמלא מעשים או מחדלים אלו, יהווה מצב זה רשלנות רפואית.

הרשלנות הרפואית והגדרתה נגזרת מתוך עוולת הרשלנות הכללית כפי שזו מוגדרת בפקודת הנזיקין (פס' 35-36). מכיוון שאין לרשלנות הרפואית מעמד בלתי תלוי משל עצמה, חשוב מאוד לשכור בכל מקרה של רשלנות רפואית עורכי דין מומחים בתחום אשר יעמידו לרשותך את הידע והניסיון שלהם ויבטיחו את הצלחת התיק.

מה נדרש על מנת להוכיח רשלנות רפואית?

באמצעות סיוע של עורכי דין רשלנות רפואית תקבל את מירב המענה המשפטי האפשרי. השלב הראשון בכל תביעת רשלנות רפואית מתחילה בביסוס הוכחת הרשלנות. על מנת לבסס הוכחה זו יש לעמוד בשלושה קריטריונים:

אילו מקרים ייחשבו כרשלנות רפואית

המקרים, למרבה הצער, הינם רבים ומגוונים ומתרחשים בטווח רחב של תחומים רפואיים.

עו"ד אריה שילאנסקי – מומחה לתחום הרשלנות הרפואית

הידע רחב היריעה שרכשתי בתחום הרפואה המשפטית ובתחום הנזיקין מאפשר לי לספק לך מענה מעמיק ולהשתמש בכל הכלים הקיימים על מנת לנחול הצלחה בתביעות נזקי גוף כתוצאה מרשלנות רפואית. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו באתר או בטלפון.